sobota, 9 listopada 2013

Recykling cz. III :)


Miłość od pierwszego wejrzenia !

Ten model Burda 11/2013r. m 117. zauroczył nie tylko mnie. Coś w sobie ma :) może to ten kołnierz?  Jeden model a możliwości wiele, można to zobaczyć na kilku blogach krawieckich :) Ten sam a za  każdym razem wygląda inaczej!!
Moja kurtka uszyta jest z dwóch zimowych płaszczy.
Zanim przystąpiłam do szycia, musiałam odpowiednio dopasować wykrój do mojej sylwetki, zawsze muszę przerabiać , to norma :)
Płaszcze sprułam,  kawałki materiału odkurzyłam z resztek watoliny i paprochów, wyprałam w pralce (trochę ryzykowne).
Obydwa płaszcze miały oklejone przody bliżej mi nie znaną włókniną, która nawet po praniu nie odkleiła się !? :Ooo
Dlatego tylko przód kurtki okleiłam flizeliną a resztę skroiłam z kawałków które miały naklejoną włókninę, nawet plecy (tak wyszło ale za to kurtka jest ocieplona). Podszewkę w rękawach ociepliłam resztkami grubej dzianiny.
Zamiast zamka wszyłam zatrzaski, guziki pochodzą z płaszcza a podszewka pamięta PRL. ( znaleziona w szafie mamy ) Kołnierz zmniejszyłam ok. 3cm.
Tak powstała moja wersja kurtki :)))














 W zeszłym tygodniu niebo wyglądało niesamowicie!!! zrobiłam kilka fotek. Tak kolorowego nieba dawno nie widziałam :)



 Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze i za to że tu zaglądacie :) Pozdrawiam serdecznie!!

84 komentarze:

  1. Fotki prześliczne! A kurteczka - rewelacyjna. Podziwiam wszystkich, którzy potrafią wyczarować sobie takie cuda, więc Ciebie równiez. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jest mi bardzo miło :)))) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kasiu JESTEŚ WIEEELKA!!!! Już wielokrotnie pisałam,podziwiam Cię ze potrafisz wyczarować takie cudo ze starych rzeczy,ja do tego nie mam cierpliwości ;(
    Piękna kurteczka,wyglądasz w niej przecudnie:))
    Zdjęcia fantastyczne,niebo również :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi !przydało by się kilka centymetrów :) Dziękuję Dorotko :D

      Usuń
  3. Kasiu co za wspaniały UPCYKLING ! piękna kurtka - zachęcam sie do roboty ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy ta kurtka jest warta więcej niż te dwa płaszcze ale napewno było warto je przetworzyć na tą kurtkę :DDDD
      Zachęcaj się! zachęcaj ;))) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wow ten model i mi się niesamowicie podoba!! Jest genialny!! Świetny uszytek i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i następna zauroczona :)))) musisz sobie uszyć nie masz już wyjścia :) ten model tak ma :)))

      Usuń
    2. Właśnie mój projekt sukienki w kratkę jest jeszcze nie rozpoczęty, zastanawiam się czy nie uszyć z tej kratki żakietu, ten model Twój jest bombowy!

      Usuń
  5. Jesteś niesamowita! Rewelacja! Gratuluję pomysłowości i umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i fantastyczna kurtka. Ze spódniczką wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ze spodniami ala,, Marlena D" też fajnie wygląda :)))

      Usuń
  7. no super. Jednak szkoda wyrzucać coś jeszcze dobrego, a jeszcze jak można uszyć super kurtkę to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! jestem chomik i zbieracz :) To już uzależnienie ! zawsze patrzę pod kątem, a może da się przerobić ???!

      Usuń
  8. Kawał dobrej roboty! :) Piękna jest ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) cieszę się że się podoba, do końca nie byłam pewna co z tego wyjdzie!!

      Usuń
  9. Aż nie do wiary że ta śliczna kurteczka to powstała ze starych płaszczy:)))jest rewelacyjna a Ty ze swoją nienaganną figurą wyglądasz w niej pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita!! Tyle pracy z tym pruciem , praniem, nie wspomnę już o szyciu..Kurtka rewelacyjna, też od dłuższego czasu się przymerzam do niej.. Zamiana zamka na guziki to świetny pomysł, nadaje klasy i elegancji!! Naprawdę super wyszła!! Pięknie w niej wyglądasz!! I muszę to dodać masz piękne włosy!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) trochę pracy mnie to kosztowało, ale na szczęście kurtka się udała! gorzej by było gdyby moje starania poszły na marne :Ooo Oj miałabym zepsuty humor oj oj oj :DDD

      Usuń
  11. Wspaniala kurtka! Bardzo ci do twarzy w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  12. No Kasiu nie przestajesz mnie zachwycać.Kurtka na topie.Widzę że ze wszyciem rękawów poradziłaś sobie świetnie,wspaniale.I co tu jeszcze można dodać?Chyba tylko +++++++++++++.
    Pozdrawiam ślicznie i gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZEFANTASTYCZNA wersja tej kurtki - i wcale się nie dziwię, że u Ciebie ją ujrzałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyszła! Świetnie ze sobą spasowałaś te dwa płaszczyki!!!! :))) I ten kolorek.. chętnie bym go podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś mistrzynią Kasiu, cudna kurtka i na dodatek w moich ulubionych kolorach, warto było, bo wyszło Ci świetnie, wyglądasz niesamowicie, co za figura kochana!!!! Ja mało odwiedzam blogi krawieckie to ten model kurtki widzę pierwszy raz na Tobie...niebo cudne, śliczne foty, widziałam na FB....pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, fantastyczna kurteczka i piękna modelka. Wszystko ubrane w całość. Kasiu podziwiam Cię za to, że idziesz do celu i wyczarowujesz takie piękne rzeczy. Chętnie tutaj do Ciebie zaglądam, bo mogę oko nacieszyć. Gratuluję. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu cudo stworzylas i badz dumna z siebie :) Wygladasz pieknie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak już gdzieś pisałam rozumiem dlaczego nie mogę kupić nigdzie Burdy:(
    Gratuluję!! kurtka wyszła fantastycznie, a flizelina klejona fabrycznie ciężko się odkleja- inna flizelina niż ta dostępna w sklepach i inna technologia.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się z tobą nie bawię - to moja kurtka miała wyglądać tak ślicznie i zgrabnie :)
    Wyszło re-we-la-cyj-nie! Twoja interpretacja tego modelu podoba mi się najbardziej ze wszystkich wersji jakie widziałam. I kołnierz tak mięciutko się układa, i te guziki tak fajnie komponują się z całością... Cudna jest, a ty cudnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu kurtka również rzuciła mi się w oczy w Burdzie, twoja wersja jest przecudna, dodatkowy plus za stworzenie jej ze starych ciuchów, to było utrudnienie! Kołnierz twojej kurtki jest obłędny, piękeknie sięukłada, tkaniny połączyłaś bardzo ciekawie, no i ten perfekcyjny środek! Jesteś profesjonalistką! Zdjęcia jak z baśni, też obserwuję o tym czasie niebo, jest spektakulane i zmienia sie z minuty na minutę! Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda przepięknie, bardzo ładnie wyszło to zestawienie dwóch różnych tkanin. No i ten kołnierz - mnie też urzekł w tym numerze Burdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ! bardzo! Wam dziękuje za tak miłe komentarze :D Jesteście KOCHANE :DDD

      Usuń
  22. Piękna... Chciałabym wiedzieć, czy szyłaś swój rozmiar czy może większy? Słyszałam, że ten model jakiś taki mały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycyjnie odbiłam r. 40, ale potem jeszcze musiałam wykrój dopasować do sylwetki. Ale faktycznie ten model jest blisko ciała, Burda przewidziała do tego modelu elastyczne materiały i bez podszewki. Ja poszerzyłam rękaw i zawsze dodaję na szwy więcej zapasu żeby móc poszerzyć gdyby było za ciasno :)

      Usuń
  23. Piękna kurteczka! Strasznie Ci zazdroszczę umiejętności szycia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka świetna i w dodatku w ładnym kolorze. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, Twoja wersja kurtki jest bardzo fajna i ciekawa. Połączenie różnych tkanin też fajnie wygląda myślę, że to bardzo bardzo udana przeróbka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja! pięknie Ci wyszła ta kurtka, fajnie wyglądają guziki. Podziwiam także za cierpliwość, ja mam cały wór ciuchów do przeróbki i powoli zaczynam wątpić w to, że kiedykolwiek się za nie zabiorę. Szacun.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna kurteczka, podoba mi się bardzo pomysł z zapięciem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam za cierpliwosc w przerobkach, bo 100 razy latwiej jest wyciac cos z 3 metrow materialu, niz rozpruwac, dopasowywac, kombinowac. Znowu stworzylas male, niepowtarzalne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna kurtka! Wyglądasz w niej bajecznie :) model przypadł mi bardzo do gustu, ale u mnie od pomysłu do realizacji często długa droga. Przyznaję, że pomysł z recyklingiem płaszczy zimowych jest świetny - kiedy jesteśmy pewne, że nosić już ich nie będziemy, to dobrze jest coś z nimi zrobić, co by nie wisiały w szafie zajmując niepotrzebnie miejsce. Twoja wersja bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka jest naprawdę piękna a Ty wyglądasz w niej powalająco! Gratulacje za taki recykling :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Recykling wyszedł Ci Kasiu świetnie, wydaje mi się że to co nie odkleiło się od przodów płaszcza to kamelówka, super sprawa bardzo przydatna w szyciu. Zdjęcia nieba niesamowite, nie pomyślałam użyć wtedy aparatu, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejny raz rewelacyjny strój. Masz niesamowity talent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie wyszła Ci ta kurtka. Dobór kolorów i tego wzoru także. Masz talent. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoja wersja jest super! Guziki zamiast zamka? Dobre rozwiązanie:) Bardzo kobieco i seksownie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ Ty masz zdolności, aby zrobić kurtkę z recyklingu:) Taką, która jest jeszcze z wykroju i ma ładnie dopasowane materiały i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  36. genialna ta kurteczka, ja zdecydowanie wybieram dłuższe wersje, ale Ty wyglądasz w niej niesamowicie! pieknie i kobico! uszyte po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie dopasowałaś tkaniny.Zresztą w Twoim przypadku to standard.No i genialne wykończenie.Kasiu, cudo, nie kurteczka!:-)))) .Oczywiście wyglądasz w niej prześlicznie, bo Ty doskonale wiesz w czym Ci do twarzy i figury;-). To cała sztuka zrobić coś fajnego z rzeczy pozornie niepotrzebnych.Pozornie, bo wszystko się przydaje( na nieszczęście):-).
    Moje uwielbienie dla Twojego talentu rośnie.
    Próbowałaś kiedyś uszyć coś ze spódnicy w dużym rozmiarze kupionej w "lumpeksie"?Najlepsze są te układane w fałdy:-)) Dużo materiału często w świetnym gatunku.Po rozpruciu, wypraniu i wyprasowaniu można wyczarować sukienkę ,żakiet lub spódnicę.
    Pozdrawiam.Twoja wielbicielka:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje Drogie bardzo Wam dziękuję za słowa uznania, bardzo się cieszę że kurtka Wam się podoba :) Buziaczki :)

      Usuń
  38. Ooo rany jakie Ty masz piękne włosy. Kurtka jest boska, bardzo mi się podoba kolor.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kasiu, jak zwykle wspaniale. Jeśli do tej pory ciągle słyszałaś, że dobrze Ci w czerwieni, to wiedz, że wyśmienicie Ci w fiolecie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomysł na podwójny deseń jest świetny i taka też wyszła ta kurtka, zachorowałam na coś nowego na zimę :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasiu super kurtka, pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna kurteczka , niesamowity ma ten wielki kołnierz a jednocześnie jest super malutka i dopasowana <3

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog, będę cię odwiedzać :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne! ale zdolna bestia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudnie wyglądasz w tym żakiecie. Idealnie podkreśla Twoja zgrabna figurę. Nie mogę się napatrzeć.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  46. podoba mi się, oj podoba;) talent :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kasia - jesteś niesamowita!!! "Tu obcięlam, dam przeszyłam...tam doszyłam..."Jakby to była bułka z masłem.A to przecież sztuka tak umieć tworzyć. Brawissimo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jestem pod wrażeniem! Rewelacja! :)

      A czerwone buty z poprzedniego postu - cudowne.

      Usuń
  48. Bardzo pomysłowo, kurteczka świetnie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta kurtka mnie zachwyciła! Piszesz, że jesteś amatorką szycia, a szyjesz jak prawdziwa mistrzyni krawiectwa :)) Pełen podziw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochane :D za miłe słowa, za to że mnie tu odwiedzacie :) Aż chce się szyć :DDDDD Pozdrawiam!

      Usuń
  50. Kasiu odpisz co Ty sądzisz o tym konkursie ja także dostałam tą propozycję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziwię się dlaczego wcześniej nie trafiłam na Twój blog, jest świetny i na pewno będę wracała:) Kurteczka bardzo mi się podoba, z resztą nie mogło być inaczej, jest doskonale uszyta i ma fantastyczny kolorek:) Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia nieba, są piękne- sama również uwielbiam robić takie zdjęcia, mam ich mnóstwo- one nigdy się nie nudzą:)

    OdpowiedzUsuń
  52. czekam na nową notke:)

    OdpowiedzUsuń
  53. A jak wspaniale podkresla talię! Nie dziwię się że zakochałaś się od pierwszego wejrzenia! Niebo jest tak plastyczne, że też uwielbiam robic jego zdjęcia, zdjęcia niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie wykonana i dopasowana kurtka. Bardzo ciekawie dobrany materiał!

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochane :D bardzo dziekuję za miłe komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Super kołnierz i piękne dopasowanie do figury, a do tego jeszcze ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.